
Löysin vintiltä (onneksi kävelin sinne jo eilen) muutamia vanahoja seiskaveikkoja. Otin kaksi vihretää. Tulee vissiin testisukka, kun en ole koskaan ennen neulonut seiskaveikasta tuplana, niin joutuu arvelemaan silmukkamäärät.
lauantai, 7. heinäkuu 2007

Neuleita. Ehkmuutakin kit Kausittain ja fiiliksen mukaan.
Kommentit